Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a [ldsz.hu] weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

2. A Szolgáltató

  • Név: LDSZ Vagyonvédelmi Kft.
  • Székhely: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]
  • Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]
  • Üzlethelyiség címe: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]
  • Képviselő neve: [Stokucsa Gábor]
  • Cégjegyzékszám: [02-09-062135]
  • Bejegyző Bíróság neve: [Baranya Megyei Bíróság, mint Cégbíróság]
  • Adószám: [11008222-2-02]
  • Közösségi adószám: [HU-11008222]
  • Számlavezető pénzintézet: Citi Bank
  • Számlaszám: [10800007-77755007]
  • IBAN számlaszám: [HU97 1080 0007 7775 5007]
  • E-mail cím: [webaruhaz@ldsz.hu]
  • Telefonszám: [72/449-228]
  • Fax: [72/449-228 (118-as mellék)]

 

3. A honlapon folytatott tevékenység

Elektronikus, híradás-technikai berendezés, és alkatrész nagykereskedelme. Biztonsági rendszer szolgáltatás. Kamerás megfigyelőrendszerek nagykereskedelmi, kiskereskedelmi értékesítése és telepítése

 

4. Felhasználási feltételek


4.1. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni csak az LDSZ Vagyonvédelmi engedélyével lehetséges! A weboldalakon található képek, cikkek, videoanyagok, dokumentumok, szoftverek az oldalak az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. vagy üzleti partnereinek szellemi tulajdonát képezik. Minden esetben vonatkozik a weboldal látogatójára a hatályos szerzői jogi törvény. Tilos a közölt anyagok írásos engedély nélküli továbbközlése, értékesítése, módosítása, de saját használatra Ön számítógépén azokat tárolhatja, kinyomtathatja.


4.2 Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes Általános Szerződési Feltételeket. A webáruházban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. /7631 Pécs, Megyeri út 119./, mint Eladó és a rendelést leadó magánszemély vagy cég, mint Megrendelő között. A Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat a választott fizetési módon kiegyenlíti.  A Megrendelő felelősséggel tartozik a regisztrált adatokért. Hamis adatok rögzítése az Eladó tudatos félrevezetésének minősül, annak jogi konzekvenciáival együtt. 

Kérjük, a regisztrációnál pontosan tüntesse fel a kért adatokat. Amennyiben adataiban változás állna be, kérjük azonnal módosítsa azokat! A regisztráció önmagában a Megrendelő számára nem formál olyan jogot, ami alapján követelheti a szolgáltatást, ha az általa megadott kiszállítási cím, telefonszám, illetve bármely adat nem valós.

Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. fenntartja magának a jogot a weboldal tartalmának módosítására. Nem garantáljuk a folyamatos elérhetőséget és az adatok frissítését, de mindent megteszünk ennek érdekében.

A weboldalakon található tartalmak (árak, képek, műszaki paraméterek, készlet információk, leírások, prospektusok, cikkek, szoftverek) tájékoztató jellegűk, az érvényes törvények értelmében nem vállalunk felelősséget azok pontosságáért, de minden estben törekszünk rá.

A tartalmak nem képezhetnek hivatkozási alapot sem az LDSZ Vagyonvédelmi Kft-vel, sem partnereivel szemben. A tartalmak jogi értelemben nem tartalmaznak ajánlattételt. Adott terméknél a regisztráció után a vásárló véleményt írhat az termékről, a vélemények moderálására az LDSZ Vagyonvédelmi Kft fenntartja magának a jogot


4.3 Termékkészlet, árak, kiszolgálás:

  • Az internetes áruházban található termékek döntő többsége azonnal, raktárról rendelkezésre áll. Amennyiben az adott termék kifogyott, lehetőség szerint külön jelezzük. A beszerzési idő a gyártótól és a gyártó országtól függően 1-12 hetet is igénybe vehet. A megrendelés visszaigazolásakor munkatársaink minden esetben tájékoztatják a megrendelőt az esetleges készlethiányról és a várható szállítási határidőről.
  • A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg.
  • A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek esetleges pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A gyártók fenntartják maguknak a jogot a termékek jellemzőinek, értesítés nélküli megváltoztatására, módosítására.
  • Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése, tartozékai ettől eltérhetnek.
  • A termékek mellett feltüntetett árnál minden esetben jelezzük, hogy az adott ár bruttó, vagy nettó árat jelöl-e.
  • Az akciós termékek ára minden esetben a készlet erejéig, vagy a külön feltüntetett feltételeknek, időszaknak megfelelően érvényesek.

 

5. A honlapon történő vásárlás


5.1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


5.2. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


5.3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


5.4. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.


5.5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.


5.6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


5.7. Fizetési feltételek

  • Személyes átvétel esetén: készpénzzel / bankkártyával az üzletben átvételkor / előreutalással
  • Royal-Sprint futárszolgálattal történő házhozszállításkor: utánvéttel (készpénzzel futárnak) / előre utalással
  • MPL futárszolgálattal történő házhozszállításkor: utánvéttel (készpénzzel futárnak) / előre utalással / bankkártyával a futárnak
  • MPL PostaPonton történő átvételkor (Posták, Mol kutak, Coop üzletek): készpénzzel átvételkor bankkártyával átvételkor a helyszínen
  • MPL Csomagautomatában: bankkártyával átvételkor a helyszínen

FIGYELEM: Amennyiben számla végösszege meghaladja a bruttó 1.000.000Ft-ot, a megrendelés futárszolgálattal történő teljesítése utánvétes fizetési móddal nem lehetséges. Ilyen esetben a bankkártyás, az előre utalásos, illetve jogosultság esetén átutalásos fizetési mód választható.


5.8. Fizetési módok

  • Készpénzzel az üzletünkben: a számlát a termékekkel együtt adjuk át.

  • Előre utalás:  az áru ellenértékét és a futárköltséget Ön előre elutalja bankszámlánkra egy a megrendelése alapján készült Pro-Forma számla alapján. Az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után küldjük a csomagot. Az előre utalásért felárat nem számolunk fel.

  • Utánvét: a számla bruttó végösszegét az áru átvételekor a futárszolgálat alkalmazottjának kell kiegyenlíteni. Az utánvétes fizetési módért felárat nem számolunk fel. 

  • Bankkártyával (MPL PostaPonton történő átvételkor): MPL PostaPonton történő átvételkor a PostaPontokon (Posták, Mol kutak, Coop üzletek, Csomagautomaták) akár bankkártyával is tud fizetni. Fontos! Ha a költséget el szeretné számolni, az ÁFÁ-t vissza szeretné igényelni, akkor a számlázási névhez tartozó bankkártyával kell fizetnie üzletünkben! 

  • Bankkártyával (MPL futárnál átvételkor): MPL futárszolgálattal történő kiszállításkor a futárnál átvételkor akár bankkártyával is tud fizetni. Fontos! Ha a költséget el szeretné számolni, az ÁFÁ-t vissza szeretné igényelni, akkor a számlázási névhez tartozó bankkártyával kell fizetnie üzletünkben! 

  • Bankkártyával üzletünkben: bankkártyával fizethet személyes átvétel estén a pécsi és budapesti üzletünkben. Fontos! Ha a költséget el szeretné számolni, az ÁFÁ-t vissza szeretné igényelni, akkor a számlázási névhez tartozó bankkártyával kell fizetnie üzletünkben! 

  • Átutalás: kizárólag LDSZ Szerződött Partnereink számára elérhető fizetési mód. A számlát a termékekkel együtt adjuk át. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a számlán szereplő áruk a számla kiegyenlítéséig az eladó tulajdonát képezik. Késedelmes fizetés esetén késedelmi kamatot számítunk fel, amelynek mértéke a PTK. mindenkori rendelkezése szerint kerül felszámításra.


5.9. Átvétel / Szállítás

 A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Átvételi módok (részletek lásd: Szaküzleteink menüpontban)

  • Személyesen a budapesti üzletünkben
  • Személyesen a pécsi üzletünkben
  • Viszonteladóinknál
  • Futárszolgálattól (Royal-Sprint, MPL)
  • PostaPontokon (Posták, Mol kutak, Coop üzletek, Csomagautomaták. 

5.10. Szállítási díjak:

Szállítási díjaink az ország területén egységesek.  Szállítási díjak a rendelés végösszegétől függően:

  • Bruttó 1-4.999Ft megrendelés esetén a kiszállítási díj: bruttó 1.999Ft
  • Bruttó 5.000-49.999Ft megrendelés esetén a kiszállítási díj: bruttó 1.299Ft
  • Bruttó 50.000Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítási díj: ingyenes

5.11. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


5.12. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít-e ki. A papíralapú számlát személyes átvételkor az üzletünkben azonnal a termékkel együtt adjuk át, futárszolgálattal történő kiszállításkor minden esetben a csomgban a megrendelt termékek mellett található. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.


5.13. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre, majd a Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.


5.14. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.


5.15. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.


5.16. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


5.17. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

6. Szavatosság


6.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.


6.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti. 


6.3. Jótállás 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


6.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

  • A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
  • Név: [LDSZ Vagyonvédelmi Kft.]
  • Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]
  • Telefonszám: [72/442-228]
  • E-mail cím: [webaruhaz@ldsz.hu] 

6.5. Termékgarancia

Garancia időtartama:

Cégünk az általa eladott termékekre a vásárlástól számított 1 év telephelyi garanciát vállal. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikknél a számlán és a webáruházban is fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.

Telephelyi garancia:

A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető. Garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni (Kivétel: hiba szállítás közben). Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása közös egyeztetés után díjmentes. A hibára bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.

Általános garanciális feltételek:

  • Jótállási feltételeink a nagykereskedelmi tevékenységre vonatkozó törvényes előírásoknak megfelelnek.
  • A garancia kizárólag a vásárláskor kapott számla, illetve annak másolata ellenében érvényesíthető!
  • Díjmentes javítást/cserét/jóváírást a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, tartozékaival ellátott termékre vállalunk.
  • A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
  • A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
  • Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, visszatérítjük a termék vásárláskori összegét (az avulási költség levonásával), feltéve, ha a termék minden tartozékával (kábelek, hálózati adapter, leírások, meghajtó szoftverek stb.) rendelkezik.Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.

A szerviz ügyintézés rendje:

  • A hibásra bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
  • A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
  • A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban mellékelni!!! Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel!
  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.
  • A behozott termékekről “Szerviz felvételi lapot” állítunk ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja meg.
  • A javítás elkészültéről a megadott telefonon, faxon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • A megjavított termék átvételéhez kérjük, hozza magával az általunk kiadott “ Szerviz felvételi lapot” és az átvételkor kérjük, aláírásával igazolja a Szerviz felvételi lap nálunk lefűzött példányát.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

A garanciát kizáró tényezők:

A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:

  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás.
  • Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
  • Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
  • A terméken található garanciamatrica sérülése.
  • A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.

Nem garanciális termékek ügyintézése:

  • A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
  • A nem garanciális termékek javítására 2.000Ft előleget kérünk, melyet a szerviz költségekről kiállított számla végösszegéből jóváírunk. 
  • Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
  • Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
  • A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
  • A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

Levásárlás kezdeményezés feltételei:

  • A behozott termékekről “ Szerviz felvételi lapot” állítunk ki.
  • Számlával vagy számlamásolattal igazolni kell a vásárlást, ezek hiányában a levásárlás nem kezdeményezhető.
  • Csak olyan terméket lehet levásárolni, amely 3 munkanapnál nem régebben lett vásárolva nálunk.
  • Csak újszerű állapotban levő, sérülésmentes, minden tartozékával rendelkező terméket veszünk vissza.
  • Amennyiben az eszköz bontott, bevizsgálási díjat számolunk fel.
  • Elbírálási idő 3 munkanap, és az elbírálást követően értesítjük.
  • Amennyiben a kérelem pozitív elbírálást kapott, a megállapított értéket csak levásárolni lehet, pénzvisszafizetésre nincs lehetőség.
  • A kérelem elévülése az értesítéstől számított 30 nap.
  • A le nem vásárolt termékeket a 30. nap után értesítést követően utánvéttel visszaszállíttatjuk, melynek költsége súlyfüggő, mely a levásárlást kezdeményező vásárlót terheli.

Hiba a szállítás következtében:

  • Amennyiben az átvett árucikk nem üzemelhető be, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük.
  • Ha erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
  • A szállítás során megsérült áru bejelentését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha ezt a futárszolgálat alkalmazottja elismerte és erről mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv készült. Ha módjában áll, a későbbi bizonyítás érdekében készítsen fényképet a sérülésről.
  • Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
  • Hibásan kiszállított termék cseréje esetén a cseredarab szállítása díjmentes. Minden egyéb garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni. Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása díjmentes.
  • Vitás esetekben kollégáink kérhetik a szakszerű üzembehelyezést igazoló telepítői nyilatkozatot. Az égés által roncsolt eszközök, panelek még térítés ellenében sem javíthatóak. Szoftveres eszközök meghibásodása esetén az esetleges adatvesztésért felelősséggel nem tartozunk.

6.6. A 3 napos cseregarancia ügyintézésének menete!

Akkor jogosult az ügyfél 10.000Ft(bruttó)-ot meghaladó tartós használatra rendelt termékek esetében a 3 napon belüli cserére, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Az eladó (jelen esetben cégünk) nem választhatja a termék kijavítását, hanem kötelesek vagyunk az árut előzetes vizsgálat nélkül is kicserélni! Ha nincs készleten a termék, a termék árát visszafizetjük a vásárlónak! Ha van készleten csere termékünk, akkor a vásárló köteles a cserét elfogadni, nem igényelhet visszafizetést! 

A törvény szerint csak fogyasztókat illet meg a csere, vállalkozásokat nem! A cseregarancia 3 munkanap!

Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, és a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg, akkor a vállalkozás polgári peres eljárásban érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben!

14 napos elállás szintén csak fogyasztókat illet meg, vállalkozásokat nem!


6.7. Műszaki támogatás 

Telefonos / távoli internetes távsegítség 

  • Távsegítség: telefonon, vagy akár interneten TeamViewer programmal.
  • Ingyenes telefonos műszaki támogatás: első 15 perc. 
  • Minden megkezdett további 15 perc telefonon: 3.000Ft+Áfa (3.810Ft).
  • TeamViewer-es távsegítség: + 3.000Ft+Áfa (3.810Ft). 
  • Munkanapokon: 8.00-16.30 között.

Az LDSZ Kft. által forgalmazott készülékeket nem szánták csökkent fizikai, érzékelési vagy szellemi képességű, illetve tapasztalattal vagy ismeretekkel rendelkező személyek általi használatra (beleértve a gyermekeket is), kivéve, ha egy olyan személy felügyeli vagy tájékoztatja őket a készülék használatát illetően, aki egyben felelős a biztonságukért!

 

7. Fogyasztóvédelem

2017-től a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók  az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/

 

8. Jogérvényesítési lehetőségek


8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Név: [LDSZ Vagyonvédelmi Kft.]
  • Levelezési cím: [7631 Pécs, Megyeri út 119.]
  • Telefonszám: [72/449-228]
  • E-mail cím: [webaruhaz@ldsz.hu]

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Internetes tartalom és az LDSZ Vagyonvédelmi Kft felelőssége:

  • Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. fenntartja magának a jogot a weboldal tartalmának módosítására. Nem garantáljuk a folyamatos elérhetőséget és az adatok frissítését, de mindent megteszünk ennek érdekében.
  • A weboldalakon található tartalmak (árak, képek, műszaki paraméterek, készlet információk, leírások, prospektusok, cikkek, szoftverek) tájékoztató jellegűk, az érvényes törvények értelmében nem vállalunk felelősséget azok pontosságáért, de minden estben törekszünk rá.
  • A tartalmak nem képezhetnek hivatkozási alapot sem az LDSZ Vagyonvédelmi Kft-vel, sem partnereivel szemben.
  • A tartalmak jogi értelemben nem tartalmaznak ajánlattételt.Adott terméknél a regisztráció után a vásárló véleményt írhat az termékről, a vélemények moderálására az LDSZ Vagyonvédelmi Kft fenntartja magának a jogot.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

2017-től a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, miközben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. A 197 járási hivatal mindegyikében fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása mellett tanácsok is kérhetők például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben.

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatók  az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu/

 

9. Egyéb


9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.


9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

10. ÁSZF hatályba lépésének ideje

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.10.18